elf schreef op 27 juni 2014 17:12:
Aan wie moet hier gedacht worden ?
Ik las twee weken geleden in de vakpers een bericht van een voormalig communicatiedirecteur van verzekeraar Aegon. De man verdiende bij Aegon naar verluidt 1,5 miljoen euro per jaar, maar dat doet er niet toe, toch? De titel van het bericht luidde: waarom houdt de klant niet van ons?
Ik citeer: "Ondanks alle verbeterprojecten, alle klantgerichte activiteiten, alle mooie woorden en zelfs een grootse en peperdure Verbondscampagne ten spijt, wil de klant maar niet van verzekeraars gaan houden. Waarom lukt het andere bedrijven om jaar na jaar in de top van de reputatieladders te staan en waarom lukt dat verzekeraars niet?"
Neem nu rustig een slok van uw koffie of anders een tranquillizer (rustgevend middel), want nu komt de conclusie van de ex-directeur: " Eigenlijk is dat heel vreemd."
Bij zijn afscheid van zijn ex-werkgever presenteerde de beste man een boek met de titel : 'Alles moet deugen". Hij sprak daarbij gevleugelde woorden: "De klant moet gaan beleven dat wij een bijdrage leveren aan een betere wereld."